باشگاه خبرنگاران جوان؛ کیمیا قلیپور- صادق کیان مدیر توسعه و نوآوری مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی در گفتوگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بحث عملیاتی شدن کروکی برخط تقریبا از آذرماه سال ۱۴۰۲ آغاز شد ابتدا پلیس فرجا به تعداد تبلتهایی که به آنها داده شده بود در کشور کروکی برخط را راه اندازی کرد، اما یک بخشی تا چند ماه پیش راه اندازی نشده بود که بنا شد با رسیدن تبلتها، تجهیز کارشناسان انجام شود که اکنون کار در حال پیش رفتن است.
در ادامه این مقام مسئول اظهار کرد: بر اساس آمار از آذرماه سال گذشته تا ۷ آذرماه امسال تقریبا ۸۹۰ هزار و ۴۸۴ فقره کروکی برخط از سمت پلیس برای بیمه مرکزی ارسال شده است که عمده این کروکیها در بخش سری صد که سازشی و سری دویست که غیرسازشی بوده است به طوری که از این تعداد ارسالی ۸۹۰ هزار و ۴۸۴ فقره کروکی ارسالی تقریبا ۵۹۶ هزار ۹۵۵ فقره سری صد و ۲۹۳ هزار و ۲۲۴ فقره هم سری دویست است.
او افزود: از تعداد مطرح شده تقریبا ۴۶۵ هزار و ۶۷۱ فقره استعلام روی آنها انجام شده است یعنی مقصر یا غیر مقصر به شرکتهای بیمه مراجعه کردند و استعلام را انجام دادند به عبارتی تقریبا ۵۲ درصد کروکیهای ارسالی استعلام در شرکتهای بیمه شده است. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که ممکن است که شرکت بیمه برای مقصر و غیر مقصر استعلام را انجام دهند که در این آمار مطرح شده دو بار استعلام مطرح نشده است.
ارسال بیش از ۸۹۰ هزار کروکی برخط از سمت پلیس به بیمه مرکزی
کیان گفت: بر اساس آمار از آذرماه سال گذشته تا ۷ آذرماه امسال تقریبا ۸۹۰ هزار و ۴۸۴ فقره کروکی برخط از سمت پلیس برای بیمه مرکزی ارسال شده است.
اگر خوشت اومد لایک کن
iranecona.ir/p/39946
پربازدیدترین اخبار
آخرین اخبار