به گزارش ایران اکونا، بنابر اعلام روابط عمومی بانک ملی ایران، این جشنواره در سال جاری نیز انتخاب برند محبوب بانکها را به مخاطبان خود واگذار کرد.
بانک ملی ایران که شعار «اعتماد میماند» را سرلوحه اقدامات خود قرار داده، بار دیگر نشان داد که فعالیتهای خود را طوری پیادهسازی کرده که مورد اعتماد و رضایت مخاطبانش بوده است.
جشنواره برند محبوب به عنوان یک نظرسنجی گسترده و عمومی در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی برندهای محبوب مردمی را فراهم کرده است. هدف این جشنواره ارتقای جایگاه برند مبتنی بر رای و نظر مصرف کنندگان عنوان شده است.
اخذ آرای مردمی در این نظرسنجی از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام بود./
انتهای پیام