کشف 1 میلیارد تومان لوازم برقی آشپزخانه قاچاق در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 500 قلم لوازم برقی آشپزخانه قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از یک میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.
- اخبار اجتماعی -

به گزارش ایران اکونا به نقل از خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در جنوب تهران شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی در انباری در خیابان فدائیان اسلام تخلیه و دپو شده است که کالای خارجی را توسط خودروهای شوتی به این مکان منتقل و در بازار توزیع می‌کند.

سرهنگ افشاری بیان کرد: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی کردند که مشخص شد این محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده که کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نشده و مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع زودپز برقی، سرخ‌کن، خردکن و ... دپو شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته است و در واقع کالاها فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی هستند.

دستگیری 140 قاچاقچی در حوزه اقتصاد دیجیتال

این مقام انتظامی گفت: کالاها شامل تعداد 505 دستگاه لوازم برقی آشپزخانه قاچاق محصول کشور چین بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شده است.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از یک میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: از شهروندان درخواست می‌شود درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های 02166747343 ویا 09999871392 تماس بگیرند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار