چابهار دروازه اصلی صادرات و واردات کشور می‌شود

محمد کرمی در مراسم گرامیداشت هفته قوه قضاییه ضمن تبریک هفته ولایت و امامت و هفته قوه قضاییه اظهار کرد: تلاش و کار‌های قوه قضاییه در بیشتر مواقع دیده نمی‌شود، اما یقیناً خداوند این زحمات شما را می‌بیند.

وی افزود: با اجرای عدالت مردم احساس امنیت و آرامش دارند، زیرا می‌دانند قضات با تمام وجودشان از حقوق، زندگی، کار و تلاششان صیانت و محافظت می‌کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: این استان برخوردار، ثروتمند و دارای ظرفیت‌های بی‌نظیری است، اما در فکر و ذهن ما استانی محروم است.

وی بیان کرد: دانشگاه و آموزش و پرورش ۲ رکن مهم در سیستان و بلوچستان هستند و اگر ما در آموزش و پرورش و دانشگاه به طور مطلوب عمل کنیم آسیب‌های اجتماعی و بار قوه قضاییه کم می‌شود.

کرمی با بیان اینکه دانشگاه و آموزش و پرورش محور اصلی پیشرفت و توسعه هستند، تصریح کرد: هسته‌های فناور را در دانشگاه و پارک علم و فناوری راه‌اندازی کرده‌ایم تا به مرحله تجاری سازی برسد.

وی تاکید کرد: باید به سرعت رشد اقتصادی را ایجاد کنیم و برای تمدن‌سازی در حوزه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باید نمونه باشیم و شرایط بسیار مطلوبی را در این حوز‌ها داریم.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در حوزه زیرساختی عقب افتادگی‌هایی در استان وجود دارد که رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم استان به آنها اشاره کردند و ۱۱ مصوبه اجرایی در حوزه زیرساخت‌ها دادند که به سرعت در حال اجراست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان
اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار