معاون اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

پرونده مطالبات معلمان خرید خدمات استان اصفهان بسته می‌شود

اصفهان- معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از پرداخت مطالبات معلمان خرید خدمات سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۴۰۱ از امروز خبر داد.‌

سیدعلی مدینه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با معاونت مالی و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش فرآیند تسویه حساب مطالبات نیروهای خرید خدمات در سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ از امروز آغاز شد و در تلاش هستیم این کار با سرعتی مناسبی انجام شود.

وی با اشاره به این‌که کمتر از ۱۰ درصد مطالبات نیروهای خرید خدمات از سال تحصیلی قبل پرداخت نشده بود، افزود: با این پرداخت، پرونده مطالبات این دسته از همکاران برای سال تحصیلی قبل بسته می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اضافه کرد: تلاش می‌کنیم تا شرایط پرداخت مطالبات همکاران خرید خدمات برای سال تحصیلی جاری را نیز فراهم کرده و در اولین فرصت تمام یا بخشی از این بدهی را تسویه کنیم.

مدینه در خصوص بیمه نیروهای خرید خدمات خاطرنشان کرد: علی‌رغم تخصیص نیافتن اعتبار، حق بیمه این عزیزان برای ماه‌های مهر، آبان و آذر توسط مؤسسان پرداخت شده و سعی می‌کنیم این روند در ماه‌های پیش‌رو نیز ادامه یابد.

وی تصریح کرد: بیمه نیروهایی که ۲۴ ساعت در هفته ابلاغ دارند و مشغول کار هستند، به‌صورت تمام وقتی است؛ همچنین حق بیمه نیروهایی که کمتر از ۲۴ ساعت ابلاغ دارند به نسبت روزهایی که مشغول کار هستند پرداخت می‌شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار