مقابله با قاچاق مهمترین اقدام در کمک به تولیدکنندگان پوشاک است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به اینکه طرح نظارتی مقابله با پوشاک قاچاق محرز در یزد اجرا می‌شود، گفت: مقابله با قاچاق مهمترین اقدام در کمک به تولیدکنندگان پوشاک است.
- اخبار استانها -

به گزارش ایران اکونا به نقل از خبرگزاری تسنیم از یزد، محمد کاظم صادقیان صبح امروز در دیدار با جمعی از تولیدکنندگان پوشاک یزد، اظهار داشت: طرح نظارتی مقابله با پوشاک قاچاق محرز، با هدف جلوگیری از عرضه پوشاک قاچاق  توسط فروشندگان پوشاک در هماهنگی با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همزمان با سراسر کشور، از دوم تا هفتم دی‌ماه در حال اجرا است و در جهت برخورد با نشان‌های تجاری پوشاک خارجی قاچاق محرز، فاقد شناسه و فاقد مجوز فعالیت انجام می‌شود. 

وی گفت:  125 نشان تجاری پوشاک خارجی در حال حاضر در دامنه این طرح قرار دارد و فروشگاهایی که تابلو 125 نشان تجاری و پوشاک قاچاق را دارند. مشمول اولویت  بازرسی هستند. 

صادقیان با تاکید بر اینکه این طرح با جدیت کامل در تمام استان اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: این طرح ابتدا از فروشگاه‌های زنجیره‌ای آغاز و به مرور در ماه‌های بعد شامل سایر فروشگاه‌ها خواهد شد. 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: بازرسان سازمان در جهت کنترل و نظارت برکالا و خدمات، آمادگی لازم در زمینه پاسخگوئی سریع‌تر و رسیدگی ویژه به گزارش ایران اکونا به نقل از ات مردم که از طریق سامانه‌های الکترونیکی سازمان دریافت می‌شود را دارند. 

وی افزود: قطعا مقابله با قاچاق یکی از مهمترین اقداماتی است که باید در زمینه حمایت از تولید داخل انجام پذیرد و در این زمینه جدیت لازم وجود دارد که بتوانیم در حوزه پوشاک به صنایع و تولیدکنندگان داخل کمک کنیم.

صادقیان همچنین به طرح شناسنامه‌دار شدن پوشاک در استان یزد اشاره کرد و گفت: یزد از ظرفیت بسیار بالایی در حوزه نساجی برخوردار است و باید این ظرفیت را به درستی ثبت، معرفی و استفاده کنیم و در این زمینه طرح شناسنامه دار شدن پوشاک در استان یزد از ابتدای دی ماه اجرایی شده و در حال انجام است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار