رسوب ماینرها در انبارهای سازمان تملیکی/ قاچاق کالا و ارز ‌این ماینرها را تعیین تکلیف کند

وزیر دادگستری گفت: در انبارهای سازمان تملیکی سراسر کشور رسوب ماینرها را داریم که از طریق ستاد مبارزه با قاچاق کالا پیگیر تعیین تکلیف این ماینرها هستیم.
- اخبار استانها -

به گزارش ایران اکونا به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در سفر امروز به استان کرمان بازدیدی را انبار گمرک کرمان داشتیم، اظهار داشت: خوشبختانه در گمرک کالای رسوبی نداشتیم و باید از مدیر کل گمرک و همکاران ایشان تشکر کرد.

وی با بیان اینکه کالاها در گمرک کرمان به‌موقع تعیین تکلیف شده‌اند، گفت: اگر کالاهای وارداتی و صادراتی به‌موقع تعیین تکلیف شوند به رونق اقتصاد کمک می‌کند .

  وزیر دادگستری با اشاره به اینکه بازدیدی را هم از انبار سازمان اموال تملیکی داشتیم، افزود: در انبار سازمان تملیکی استان یک مقدار کالای رسوبی از جمله ماینرها را داریم.

وی با بیان اینکه در سراسر کشور این رسوب ماینرها را داریم، ادامه داد: از طریق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز پیگیر هستیم که این ماینرها تعیین تکلیف شوند.

رحیمی با اشاره به اینکه ماینرها برق زیادی مصرف می‌کنند و نمی‌توان آنها را فروخت، افزود: تجهیزاتی داخل این دستگاه‌هاست که قابل استفاده هستند .

وزیر دادگستری بیان کرد: اما لباس و مواد خوردنی و آشامیدنی هم جز کالای رسوبی بود که تدبیر شده به‌شرط صادرات فروخته شوند.

رحیمی با بیان اینکه مشکل سازمان تملیکی استان این است که انبارشان استیجاری است و موجر ملکش را می‌خواهد، گفت: این مشکل در داخل استان قابل حل است.

وی افزود: برخی ادارات دولتی استان هستند که انبار خالی دارند و مطابق قانون باید حتما این اموال مازاد را اگر دستگاه دیگری نیاز داشت در اختیار قرار دهند که دو انبار از یک دستگاه دولتی شناسایی شده و با استاندار مطرح خواهد شد تا دراختیار سازمان اموال تملیکی قرار دهد .

 

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار