وزیر کشور اعلام کرد؛

حمایت از خرید کشتی برای تجارت دریایی در مازندران

ساری- وزیر کشور با اشاره به اینکه توسعه حمل ونقل دریایی در خزر به صورت جدی دنبال می شود، گفت: برای خرید کشتی و ترانزیت دریایی حمایت می کنیم.

به گزارش ایران اکونا به نقل از خبرنگار مهر، احمد وحیدی عصر سه شنبه در شورای اداری مازندران از این استان به عنوان استان ولایت مدار نام برد و گفت: کارها و اقدامات خوبی برای توسعه مازندران صورت گرفته است.

وی یادآور شد: ملت ایران قانع نمی‌شود که در پله‌های اول بماند و به فرمایش مقام معظم رهبری ما نزدیک قله هستیم و نباید خسته شویم.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه‌های مختلف مدیریتی به مزیت‌های آن اشاره کرد و گفت: در این سامانه کارها در وسط کار رها نمی‌شود و گزارشات خلاف واقع در آن معنایی ندارد.

وزیر کشور با بیان اینکه ظرفیت‌های بی‌نظیری در استان مازندران وجود دارد، گفت: مازندران دارای جنگل، دریا، کشاورزی و گردشگری و غیره است و باید اقتصاد دریا را در آن فعال کنیم.

وزیر کشور توجه به زنجیره ارزش را بسیار مهم دانست و گفت: توجه به زنجیره ارزش یکی از بندهای مهم سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است و یکی از مزیت‌های بزرگ مازندران می‌تواند صادرات باشد.

وی با بیان اینکه جریان مستمر صادرات نیاز اساسی است، گفت: یکی از مشکلات نبود شرکت‌های بزرگ است و شرکت‌های بزرگی که در اندازه‌های بزرگ قرارداد ببندند را نداریم.

وزیر کشور با اشاره به حمل و نقل دریایی گفت: باید حمل و نقل دریایی در خزر به صورت جدی دنبال شود و برای خرید کشتی اگر نیاز به مجوز باشد، صادر خواهد شد.

وی میزان صادرات مازندران را ۳۰۰ هزار تن ذکر کرد و گفت راه سرمایه گذاری بزرگ را در استان باید فراهم کرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار