به گزارش ایران اکونا به نقل از بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، دکتر عبدالله سلطانی ضمن بازدید از غرفه شرکتهای فعال صنعت بیمه، سرعت و سهولت در ارائه خدمات به مشتریان را برای صنعت بیمه کشور، ضروری دانست و گفت: مشتریان همواره انتظار دارند خدمات را با سهولت و کیفیت مطلوب دریافت کنند؛ بنابراین دقت، سرعت و کیفیت در ارائه خدمات باید همواره مد نظر باشد تا بتوانیم شاهد رضایتمندی مستمر مشتریان باشیم.
مدیرعامل بیمه سینا در جریان بازدید و گفتگو با برخی مدیران شرکتها و غرفههای ارائه کننده خدمات بیمهای اظهار داشت: ظرفیت و تواناییهای مطلوبی در بیمه سینا نهفته است که این توانایی و قابلیتها از تفکر جوان مدیران و کارکنان آن نشأت میگیرد.
نایب رئیس هیئت مدیره بیمه سینا تاکید کرد: اعتماد به صنعت بیمه سرمایهای ارزشمند است که این سرمایه را باید با ارائه خدمات متنوع و هوشمند حفظ کرد.
وی افزود: استفاده از فناوریهای نوین و نوآوری در صنعت بیمه به منظور دسترسی بیشتر افراد به خدمات مالی، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و بیمه سینا هم با استفاده از منابع انسانی متخصص و جوان با شتاب به سمت این مهم در حال حرکت است.
گفتنی است چهاردهمین نمایشگاه بینالمللی، صنعت مالی (بورس بانک، بیمه)، با مشارکت شرکتهای داخلی و خارجی، از دوم تا پنجم مرداد ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار شد.