بهره برداری از 52 طرح در خراسان رضوی تا پایان دولت سیزدهم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، گفت: 52 طرح مهم خراسان رضوی تا پایان دولت سیزدهم به بهره‌برداری خواهد رسید.
- اخبار استانها -

به گزارش ایران اکونا به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهد، امیررضا رجبی امروز در حاشیه جلسه قرارگاه صمت خراسان رضوی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: قرارگاه صنعت، معدن و تجارت استان به ریاست استاندار خراسان رضوی برگزار شده و در این نشست در خصوص 52 پروژه مهم صمت استان تصمیم‌گیری‌هایی گرفته شده است.

وی افزود: 52 طرح مهم خراسان رضوی تا پایان دولت سیزدهم به بهره‌برداری خواهد رسید، این طرح‌ها در مجموع از ارزش 211 همت سرمایه‌گذاری برخوردار هستند و پیش‌بینی 20 هزار اشتغال برای آن‌ها تعیین شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، گفت: 8 طرح از این طرح‌های مهم و اساسی مربوط به طرح‌های دانش‌بنیان است.

رجبی تصریح کرد: بحث به‌کارگیری اتوبوس، خودرو و تاکسی برقی از دیگر موضوعاتی بود که برای استان و شهر مشهد پیگیر آن‌ها هستیم و به‌زودی پروژه اتوبوس برقی در یکی از خطوط بی آر تی مشهد با پیگیری شهرداری مشهد و ایران خودرو اجرا خواهد شد که امیدواریم با پیگیری استاندار خراسان رضوی این پروژه به مرحله اجرایی برسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خاطرنشان کرد: دولت یارانه‌ای را برای تاکسی برقی از محل ماده 12 قانون تصویب کرده است که با پیگیری استاندار خراسان رضوی امیدواریم سهمی برای استان از آن یارانه در نظر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: ارائه گزارش زنجیره فولاد استان از مرحله سنگ آهن تا آهن اسفنجی و مقاطع فولادی از دیگر موضوعات مطرح شده در قرارگاه صمت بود که با نظرات استاندار خراسان رضوی تکمیل خواهد شد همچنین گزارشاتی مربوط به شرکت اگزوز خودرو به استاندار ارائه شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار