ایرج حسنپور در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون از طریق مرکز مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت ادارهکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان با شماره 124 تعداد 10 هزار و 500 گزارش مردمی ثبت شده است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان افزود: از این تعداد بیش از چهار هزار تماس منجر به ثبت تخلف و به مابقی گزارشات دریافتی از طریق راهنمایی توسط کارشناسان این مرکز پاسخ لازم داده شده است.
1000 پرونده تخلف واحد صنفی در تعزیرات اردبیل تشکیل شدارزش پروندههای تخلف واحدهای صنفی سیستان و بلوچستان به 336 میلیارد رسیدوی خاطرنشان کرد: مرکز مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت ادارهکل صنعت، معدن و تجارت استان آمادگی دریافت گزارشاتی اعم از تخلفات صنفی و اقتصادی، ارتباط با سامانههای مرتبط از جمله جامع تجارت، انبارها، همتا و سایر خدمات مرتبط با بخشهای تولید و تجارت از طریق تلفن 124 را دارد.
حسنپور اضافه کرد: کارشناسان این مرکز همه روزه از ساعت 7 تا 22 به صورت برخط پاسخگو بوده و از 22 تا 7 صبح روز بعد گزارشات از طریق صندوق صوتی دریافت میشود سرعت بخشیدن در پاسخگویی و عدم مراجعه ارباب رجوع و انجام خدمات الکترونیکی از جمله اهداف ایجاد این مرکز در وزارت صنعت، معدن و تجارت است.