اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳

تعرفه‌های تخفیفی مکالمه، اینترنت و پیامک ایرانسل برای حجاج بیت‌الله‌الحرام، اعلام شد.

اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳


به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با فرارسیدن موسم حج ابراهیمی در سال ۱۴۰۳، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، تخفیف‌های ویژه در تعرفه مکالمه، اینترنت و پیامک برای مشترکان خود در نظر گرفته تا زائران بیت‌الله الحرام، از خدمات ارتباطی ایرانسل در کشور عربستان، با تعرفه‌های مقرون به صرفه، بهره‌مند شوند.

مشترکان ایرانسل می‌توانند تا ۳۱ تیر ۱۴۰۳، این خدمات را با تعرفه‌های تخفیفی ذکرشده، در کشور عربستان سعودی استفاده کنند. بدین‌ترتیب مشترکان ایرانسل، علاوه بر اینکه نیاز به خرید سیم‌کارت و تغییر شماره ندارند، در هزینه مکالمه‌، پیامک و اینترنت مصرفی‌شان‌ در طول سفر صرفه‌جویی می‌شود و در مقایسه با تعرفه اپراتورهای کشور عربستان، مبالغ کمتری را بابت بهره‌مندی از خدمات ارتباطی می‌پردازند.

مشترکان ایرانسل می‌توانند در کشور عربستان سعودی، از خدمات اینترنت رومینگ 5G ایرانسل نیز بهره‌مند شوند. ایرانسل، اولین ارائه‌دهنده اینترنت نسل پنج تلفن‌همراه (از اول مرداد ۱۳۹۹) و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، نخستین اپراتوری است که خدمات رومینگ بین‌الملل 5G را از آذر ماه سال ۱۴۰۰ ارائه و امکان استفاده از این خدمت را، علاوه بر عربستان، در کشورهای امارات متحده عربی، چین، تایلند، هنگ‌کنگ، قطر و ویتنام فراهم کرده است.

بسته‌ اینترنت و بسته ترکیبی با تخفیف استثنایی

تعرفه‌ها و بسته‌های تخفیفی ویژه ایرانسل برای استفاده از خدمات رومینگ، از طریق اپراتورهای STC و Mobily در نظر گرفته‌ شده است و زائران ایرانسلی حج امسال، امکان خرید بسته‌های اینترنت ویژه حجاج با تخفیف استثنایی را دارند. این بسته‌های ۶۰ روزه به ترتیب، با حجم ۱.۵ گیگابایت و قیمت ۴۲۵هزار تومان، حجم ۳ گیگابایت و قیمت ۶۰۰هزار تومان و حجم ۷ گیگابایت و قیمت یک میلیون و ۳۰۰هزار تومان، عرضه شده است.

ایرانسل همچنین بسته ترکیبی مکالمه و پیامک برای مشترکانی که در سفر به سرزمین وحی نیاز به استفاده بیشتر از مکالمه و پیامک را دارند، درنظر گرفته است که شامل ۳۰ دقیقه مکالمه با ایران یا عربستان و ۳۰ پیامک، با اعتبار ۷ روز و با قیمت ۲۰۰هزار تومان است.

خرید و فعال‌سازی تمام بسته‌ها با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۴*۱۱۱۱* و یا مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، امکان‌پذیر است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار