به گزارش ایران اکونا به نقل از روابط عمومی و تبلیغات، علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در ششمین جلسه هم اندیشی مدیران ستاد و شعب این شرکت در سال 1402، عملکرد شرکت بیمه رازی در دستیابی به اهداف تعیین شده را مطلوب بیان کرد و گفت: شرکت بیمه رازی در 10 ماهه ابتدایی سال جاری 53 هزار میلیارد ریال حق بیمه تولیدی به ثبت رسانده که این میزان بیانگر رشد 77 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.
او رشد و میزان حق بیمه تولیدی شرکت بیمه رازی را بیش از معدل حق بیمه تولیدی صنعت بیمه دانست و خاطرنشان کرد: یکی از راههای دستیابی به اهداف شرکت در زمینه افزایش حق بیمه تولیدی، کنترل و کاهش ضریب خسارت، استفاده از ظرفیتهای واحدهای فنی در کنار استفاده از ظرفیت کمیته تخصصی درمان و مدیریت ریسک و اکچوئری شرکت است.
مدیرعامل بیمه رازی ادامه داد: در سال 1402 اداره مستقل وصول مطالبات در شرکت بیمه رازی ایجاد شد که این موضوع در روند وصول مطالبات تاثیر قابل توجهی داشت و تمام ارکان شرکت در ستاد و شعب باید توجه ویژهای به موضوع وصول مطالبات داشته باشند.
او تصریح کرد: در شرایط فعلی وصول مطالبات و حق بیمه تولیدی نیروی اصلی شرکت در زمینه سرمایه گذاری و پاسخ به تعهدات شرکت است.
جباری با اشاره به فضای به شدت رقابتی در استانها، عملکرد مدیران شعب استانی را قابل تقدیر دانست و بیان کرد: عملکرد مدیران استانی شعب بیمه رازی جای تقدیر و تشکر دارد و با توجه به شاخص تحقق بودجه (فارغ از بیمه ثالث و درمان) شعب کاشان، مرکزی و اصفهان عملکرد بسیار خوبی را به ثبت رساندهاند و این در حالی است که شعب کاشان، اصفهانف مشهد، اراک، ایرانمال و کرمان در شاخص تحقق مجموع هدف و برنامه ابلاغی جایگاه خاصی را از آن خود کردهاند.
عضو هیئت مدیره بیمه رازی هدف گذاری سال 1403 را منطبق بر پنج چرخش استراتژیک، 15 هدف بنیادین و 20 راهبرد اعلام کرد و یادآور شد: در تدوین برنامه سال 1403 تمام اجزای سازمان مشارکت خواهند داشت و هر جزء به عنوان یک واحد مستقل و تکمیل کننده جزئی دیگر از سازمان نگاه خواهد شد.
او از تمدید قراردادهای بزرگ شرکت برای سال آینده خبر داد و گفت: اساس و مبنای فعالیت شرکت بیمه رازی همکاری و کار تیمی است و بسیاری از قرادادهای بزرگ شرکت با همراهی تیمی متشکل از واحدهای فنی و غیرفنی تمدید شده است.
جباری در ادامه بیان کرد: یکی از مهمترین اهداف سال آینده شرکت توازن میان حق بیمه تولیدی بیمههای خرد و بزرگ است که یکی از راههای دستیابی به پرتفوهای خرد صنعت بیمه ارائه خدمات مناسب به زیرمجموعههای بیمهگذاران زرگ است.
این عضوهیئت مدیره بیمه رازی با توجه به روزهای انتهایی سال 1402 برگزاری جشنوارههای فروش در زمینه بیمهنامههای آتش سوزی، حوادث و بدنه خودرو را نیاز اصلی بازار بیمه دانست.