هدفگذاری صادرات مرکبات مازندران به بازار خارج

استاندار مازندران با اشاره به برطرف شدن مشکلات کشاورزان استان گفت: جلسات متعدد در این خصوص برگزار و پیش‌بینی لازم برای صادرات داخلی و خارجی مرکبات انجام شده است.
- اخبار استانها -

به گزارش ایران اکونا به نقل از خبرگزاری تسنیم از نوشهر، یوسف نوری استاندار مازندران امروز با حضور در دفتر استانداری غرب مازندران در شهرستان نوشهر اظهار داشت: سعی شده با برنامه‌ریزی  انجام شده در حوزه برنج و مرکبات با مشکلات کمی روبه‌رو شویم و تمهیدات لازم برای صادرات مرکبات مازندران اندیشیده شد.

وی افزود: در حوزه مرکبات برنامه‌ریزی‌ها انجام شد، در خصوص نارنگی زودرس باید گفت که وضعیت مناسب بوده و کشاورزان از طریق اتحادیه‌های خود محصول را به فروش رساندند.

استاندار مازندران در ادامه بیان کرد: تولید و برداشت مرکبات و کیوی در حال انجام است و از نظر قیمت نسبت به سال گذشته  وضعیت مطلوب می‌باشد.

وی همچنین افزود : جلسات زیادی برای صادرات مقاصد خارج از کشور و داخلی برگزار شد که لازم است بازار داخلی و خارجی برای صادرات فراهم شود، وضعیت صادرات مرکبات و ‌کیوی به داخل استان و کشورهای چین، هندوستان و حاشیه دریای خزر بررسی شده که انجام خواهد شد.

وی با اشاره به زمینه‌سازی در توسعه حمل و نقل گفت: در حوزه دریایی و زمینی آمادگی وجود دارد و برآورد هزینه انجام شد و یک شرکت حمل و نقل دریایی نیز اعلام آمادگی نموده است کار در زمینه ترانزیت کالا انجام می‌شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار