فعالیت مناطق آزاد باید بر پایه تولید و صادرات باشد

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه فعالیت مناطق آزاد باید بر پایه تولید و صادرات باشد، گفت: یکی از اهداف ما در این مناطق پایه ریزی برای برقراری ارتباط و اتصال به نقاط مختلف جهان است.

 محمد کرمی  در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل منطقه آزاد تجاری و صنعتی چابهار با اشاره به ویژگی‌های خاص منطقه آزاد، بیان کرد: با توجه به نگاه ویژه مسوولان به این منطقه باید گام‌های موثری برداشته شود و شاهد پیشرفت و توسعه این منطقه باشیم.
وی تصریح کرد: یکی از اهداف ما در سیستان و بلوچستان بویژه منطقه آزاد چابهار پایه ریزی برای برقراری ارتباط و اتصال به نقاط مختلف جهان است.
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت اقتصاد مردمی گفت: باید تدابیر لازم برای حضور مردم و شرکت‌های سرمایه‌گذاری انجام شود، زیرا مردم یک قدرت عظیم هستند.
وی بیان داشت: همه مسوولان در همه ادوار تلاش کرده و زحمت کشیده اند، بنابراین از هر مسوولی که جابجا می‌شود انتظار ویژه‌ای داریم که به تلاش مضاعفی برای پیشبرد اهداف قدم بردارند.
کرمی اذعان کرد: همه دستگاه‌ها یک مجموعه ایم که باید با تلاش و کار جهادی برای پیشبرد اهداف اسلام و همه موضوعات با جدیت در میدان باشیم.
وی تصریح کرد: اراده‌ای ضعیف با در اختیار داشتن همه امکانات به نتیجه نخواهد رسید، بنابراین با داشتن اراده قوی مانعی برای انسان وجود نخواهد داشت.
استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: یکی از پایه‌های اصلی پیشرفت علم و دانش است، بنابراین مجموعه‌های علمی باید پای کار بیایند و با هم افزایی بین دستگاه‌های اجرایی، منطقه آزاد و مراکز علمی شاهد پیشرفت‌های بیشتر باشیم.
وی بیان کرد: در افکار ما کارگزاران این است که سیستان و بلوچستان، اصلاً استان محرومی نیست بلکه محرومیت زاده فکر برخی از مسوولان است بنابراین با همت و تلاش همه مسئولان شاهد پیشرفت و توسعه استان خواهیم بود.
به گزارش ایران اکونا به نقل از ایرنا حمیرا ریگی با حضور دبیر شورایعلی مناطق ازاد و ویژه اقتصادی استاندار و مسوولان بعنوان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار منصوب و معرفی شد.
حمیرا ریگی زیروکی در سوابق کاری خود ریاست کمیته بانوان اولین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، بخشدار مرکزی چابهار، رئیس اداره بهزیستی چابهار، عضو مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، فرماندار شهرستان قصرقند استان سیستان و بلوچستان و سفیر فوق العاده و نماینده تام الاختیار جمهوری اسلامی ایران در برونئی دارالسلام را دارا است.
ریگی اولین سفیر زن اهل سنت و دومین سفیر زن جمهوری اسلامی ایران بوده که اکنون نیز به عنوان اولین مدیرعامل زن اهل تسنن سازمان مناطق آزاد منصوب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان
اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار