صدور 4200 پروانه بهره‌برداری صنعتی در کشور

معاون دفتر محیط کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت از صدور 4200 پروانه بهره‌برداری صنعتی در کشور در نیمه نخست امسال خبر داد.
- اخبار استانها -

به گزارش ایران اکونا به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی صمت چهارمحال و بختیاری، هرمز سلیمانی  در حاشیه بازدید از یک واحد صنعتی کوهرنگ،  از صدور 4 هزار و 200 پروانه بهره‌برداری صنعتی در کشور در نیمه نخست امسال خبر داد و اظهار داشت: این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 20 درصد رشد داشته است.

معاون دفتر محیط کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: رشد صدور پروانه بهره‌برداری حکایت از مشارکت بیشتر مردم در طرح‌های تولیدی است که اگرچه بخشی از آن با هدف حفظ ارزش پول و کنترل پیامدهای ناشی از تورم انجام شده اما در مجموع نشان می‌دهد که مردم برای ورود به فعالیت‌های تولیدی تمایل بیشتری نسبت به سال‌های گذشته نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: در استان چهارمحال و بختیاری به موازات کشور شاهد رشد 20 درصدی پروانه‌های بهره‌برداری و مجوزهای کسب و کار در نیمه نخست امسال بوده‌ایم به طوری که در این مدت 84 پروانه بهره‌برداری صادر شده است.

معاون دفتر محیط کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: اهتمام دولت سیزدهم بر این است که با تسهیل کسب و کار علاوه‌بر آنکه مردم را برای مشارکت در فعالیت‌های تولیدی تشویق کند بلکه شرایطی فراهم آورد که بازدهی این فعالیت‌ها در مقایسه با بازهاری مالی واسطه‌ای بیشتر باشد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار