ترخیص 243 دستگاه خودروی امدادی هلال احمر از گمرک بوشهر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه 400 خودرو امدادی جمعیت هلال وارد شده است، گفت: تاکنون 243 دستگاه خودرو هایلوکس امدادی از گمرک بندر بوشهر ترخیص شده است.
- اخبار استانها -

احسان ایزدپناه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر اعضای جمعیت هلال احمر استان بوشهر را 46 هزار و 351 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: 21 هزار نفر در حوزه جوانان، 24 هزار نفر در  بخش داوطلبان و 800 نفر هم عضو امدادگران هستند.

وی تعداد عملیات سال جاری در ارائه خدمات و امدادرسانی را 654 عملیات ذکر و بیان کرد: 389 مورد عملیات حضوری و 97 مورد هم خدمات امدادی ساحلی به جامعه هدف ارائه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خدمات خیرین را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در سال جاری خیرین در ارائه خدمات درمانی به نیازمندان و بیماران صعب‌العلاج 6.2 میلیارد تومان پرداخت کرده‌اند.

ایزدپناه کمک 2.3 میلیارد تومانی جمعیت هلال احمر برای خدمات‌رسانی به بیماران نیازمند را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: در حوزه آموزش امسال 36 هزار نفر در بیش از 700 دوره تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

وی به طرح نوروزی پرداخت و اضافه کرد: طرح ملی نوروزی جمعیت هلال احمر استان بوشهر از 24 اسفند آغاز شده است و تا 17 فروردین ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به فعالیت 27 پایگاه امدادی ثابت و سیار در استان بوشهر گفت: 10 پایگاه موقت و 17 پایگاه ثابت در بخش‌های جاده‌ای و ساحلی فعالیت می‌کنند.

ایزدپناه نبود آشیانه بالگرد را یکی از معضلات برای استقرار بالگرد هلال احمر دانست و بیان کرد: برای ساخت آشیانه اقدامات لازم انجام شده و 3 میلیارد تومان مصوب شده است.

وی با بیان اینکه 400 خودرو امدادی جمعیت هلال وارد بوشهر شده است، گفت: تاکنون 243 دستگاه خودرو هایلوکس امدادی از گمرک بندر بوشهر ترخیص شده است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار