تدوین 32 استاندارد ملی در بوشهر / جلوگیری از ورود 140 تن کالای فاقد استاندارد

سرپرست اداره کل استاندارد استان بوشهر با اشاره به تدوین 32 استاندارد ملی در استان از واگذاری نشان حلال به محصولات تولیدی و خدماتی خبر داد و گفت: از ورود 8 محموله به وزن 140 تن کالای وارداتی فاقد استاندارد جلوگیری شد.
- اخبار استانها -

به گزارش ایران اکونا به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محسن مشتاقی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه بوشهر با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس، اظهار داشت: عمر این رژیم جعلی به پایان رسیده و رو به نابودی است.

وی در ادامه با گرامیداشت یک صدمین سال تأسیس سازمان ملی استاندارد گفت: استاندارد در همه زمینه‌ها و عرصه‌ها نقش مهمی در سلامت، ایمنی، آسایش و توسعه جامعه دارد از این نظر توجه به استاندارد یک ضرورت است.

سرپرست اداره کل استاندارد استان بوشهر با بیان اینکه این مجموعه به‌عنوان وکیل مردم در فراهم کردن زندگی با کیفیت است، افزود: استاندارد در همه عرصه‌های جامعه از جمله تولید، عرضه، صادرات، واردات، خدمات، آموزش و رفاه مردم نقش اثرگذاری دارد.

مشتاقی یکی از وظایف سازمان استاندارد را شناسایی و ارائه گواهینامه استاندارد برای آسانسور ذکر کرد و گفت: در یک سال گذشته 287 دستگاه آسانسور در استان بوشهر شناسایی شده و از  190 دستگاه آن بازرسی و 255 گواهینامه ایمنی برای آسانسور‌های در حال نصب صادر شده است.

وی از صدور 5 هزار و 500 سند برای واردات کالا از گمرکات استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: برای صادرات کالا 160 سند صادر شده است و این درحالی است که از ورود 8 محموله به وزن 140 تن کالای وارداتی فاقد استاندارد جلوگیری شد.

سرپرست اداره کل استاندارد استان بوشهر با اشاره به تدوین 32 استاندارد ملی در استان از واگذاری نشان حلال به محصولات تولیدی و خدماتی خبر داد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار