اجرای طرح خالص فروشی در قنادی‌های ایلام

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: طرح خالص فروشی انواع شیرینی و همچنین رتبه بندی قنادی‌ها در استان اجرا می‌شود.

مهدی کاکاخانی معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت ایلام اظهار داشت: مشتریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف عدم کسر وزن جعبه و بسته بندی در هنگام عرضه شیرینی مراتب از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

وی افزود: در اجرای طرح رتبه بندی واحد‌های قنادی در گروه درجه یک و ۲، قیمت انواع زولبیا و بامیه برای واحد‌های درجه یک ۱۳۰ هزار تومان و برای واحد‌های درجه دوم ۱۱۰ هزار تومان تعیین شده است.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت ایلام اضافه کرد: چنانچه این واحد‌ها قیمت‌های ابلاغی رعایت نکنند برابر قانون با آنان برخورد می‌شود.

کاکاخانی گفت: نصب نرخنامه مقابل در معرض دید مشتریان الزامی بوده و عدم درج قیمت تخلف محسوب می‌شود که در صورت عدم رعایت این موضوع، برای متخلفین پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به استمرار بازرسی ویژه و نظارت‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: در برخورد با تخلفات صنفی هیچگونه ملاحظه‌ای وجود ندارد بنابراین تشکیل پرونده‌ها با وضع جرایم سنگین در انتظار متخلفین خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام
اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار